Wie zijn wij

MVD-personeel en opvangmedewerkers

Oudercomité

Wie zijn wij?

School maken, dat doen we samen. Met een enthousiaste, geëngageerde ploeg vormt het oudercomité de schakel tussen school en ouders. Vanuit een grote betrokkenheid en nauwe samenwerking met het schoolteam bedenken we en organiseren we tal van activiteiten (bv. een klaaskoekenverkoop, een talentenveiling) en steken we de handen uit de mouwen bij initiatieven die door de school gepland worden (bv. sponsorloop, schoolfeest). De opbrengst van deze activiteiten besteden we in overleg met het schoolteam aan die zaken die nodig zijn om de onderwijskwaliteit (nog) te versterken. We zorgen er ook graag voor dat elke leerling zich welkom voelt (bv. een gelukspoppetje op de eerste schooldag, de vogelhuisjes aan de welkomboom voor nieuwe leerlingen). Daarnaast fungeren we als forum voor inspraak.

Contacteer ons

Heb jij een idee, een vraag, een zorg, een nood? Spreek ons aan of contacteer de voorzitter Annelien Verhelst via

annelien.verhelst@gmail.com

Annelien Verhelst

Mama van Korneel (L3), Madelief (L1) en Pepijn (K1)

Schoolraad

Wie zijn wij?

De schoolraad zijn rechtstreeks verkozen ouders of meerderjarige cursisten voor een periode van vier jaar. Zij kiezen een voorzitter, ondervoorzitter en secretaris. De vergaderingen verlopen steeds volgens het agenda en zijn niet openbaar.

De leden van de schoolraad houden vertrouwelijke informatie voor zichzelf.

Saidjah Pijlijser

Wat doen wij?

De leden van de schoolraad geven advies over de algemene organisatie en schoolwerking, de werving van leerlingen, extra muros-activiteiten, schoolbudget, schoolwerkplan, infractructuur, welzijn en veiligheid op school, het school-reglement....

Ondervoorzitter